Publiceringsdatum: 2024-10-14
Letar du efter möjligheter att arbeta inom försäljning, inköp, marknadsföring? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos Bravura Sverige AB genom att arbeta som orderadministratör. Intresserade sökes för heltid-jobb hos Bravura Sverige AB - är du intresserad? De letar efter någon som vill jobba 6 månader eller längre.
För detta jobb är Boden den angivna tjänsteorten. Om du letar efter en spännande karriär inom orderadministratör-branschen, har Bravura Sverige AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Bli en del av Bravura Sverige AB genom att ansöka till jobbet som orderadministratör senast söndag den sjuttonde november 2024.
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 15 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Algeco. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Algeco är ett nordiskt ledande modulföretag som erbjuder effektiva lösningar för tillfälliga, semi-permanenta eller permanenta behov av rum, personalboende och lagring av utrustning och material. Algeco levererar modulbyggnader, bodar, containrar, kyl- och frysmoduler till den offentliga och privata marknaden. Bland deras återkommande kunder finns allt från anläggningsföretag, restauranger, fordons- och försvarsindustrin, vård och omsorg samt utbildningssektorn.
För denna roll arbetar du mot affärsområdet accommodation vilket innefattar entrepenörsboenden. Algeco hjälper kunder med allt från enskilda rum till hela camper och bemannade anläggningar. I dagsläget har Algeco kontor i Umeå i regionen, vilket innebär att du utgår hemifrån eller har möjlighet till plats på kontorshotell. För denna roll kommer du vara fokuserad på ett projekt i Boden initialt vilket kräver att du är på plats hos kunden några dagar i veckan. Då Algeco är under tillväxt i region norr finns det goda möjligheter att utöka rollens ansvarsområden och därtill geografiskt område som då kan kräva resor med övernattning.
Som kundkoordinator ansvarar du för att förvalta och på sikt utveckla Algecos etableringar inom affärsområdet accommodation med fokus på Norrland, med initialt sikte på ett nytt projekt i Boden. Din roll innebär att vara den centrala länken mellan Algecos organisation och deras nyckelkunder, där du ansvarar för att säkerställa efterlevnad av ingångna kundavtal. Du förväntas fånga upp och säkerställa behov och frågor från kund för att optimera Algecos leverans av tjänster, som tillhandahålls av underleverantörer. Vidare driver du på och följer upp med underleverantören för att säkerställa att saker blir gjort.
Ytterligare ansvarsområden:
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För att trivas i rollen som kundkoordinator är du en positiv, kommunikativ och lösningsorienterad person. Mycket av arbetet kommer att bedrivas under eget ansvar vilket kräver att du kan arbeta strukturerat och fokuserat. Du är bekväm med att ta initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Du har en god förmåga att hantera och lösa problem och har lätt för att fatta beslut för att komma vidare. Likväl som du kan arbeta självständigt trivs du även med att vara en del av ett team. Vidare tror vi att du är kommunikativ och har förmågan att bygga goda relationer då arbetet innebär många kontakter. Slutligen är du flexibel vilket innebär att du trivs i en varierande roll där dina arbetsuppgifter kan ändras från dag till dag.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse, med fördelaktig start under december månad
Plats: Boden
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information https://www.bravura.se/karriar/'>här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Bravura Sverige AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5567520803 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Orderadministratör |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som orderadministratör med placerings i Boden. Om det låter intressant att arbeta som orderadministratör hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-11-17.
Källa: Arbetsförmedlingen
E&A-Gruppen AB söker en person till tjänsten som servitör/servitris i Boden.
2024-05-13
Mer infoInre Kraft i Norr AB söker en person till tjänsten som undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering i Boden.
2024-06-19
Mer infoMeca Sweden AB söker en person till tjänsten som fordonstekniker/bilmekaniker/personbilsmekaniker i Boden.
2024-08-07
Mer info